درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : حسین       
با گوشي تلفن همراه خود جهان را کنترل کنيد!
با گوشي تلفن همراه خود جهان را کنترل کنيد!


 






 
سيستم جديد AV Shadow با نصب بر روي تلفن هاي همراه به کاربر اين امکان را مي دهد تا با استفاده از گوشي خود تعداد زيادي از تجهيزات الکترونيکي را کنترل و خاموش و روشن کند. طي سال هاي اخير شرکت هاي فراواني در پي توليد سيستمي بوده اند که بتوان با اتصال آن به يک ابزار الکترونيکي به خصوص تلفن همراه، کنترل تمامي تجهيزات الکترونيکي از قبيل رايانه، تلويزيون و حتي در پارکينگ منازل را به عهده گرفت. شرکت Unity Lite به تازگي اعلام کرده که موفق به توليد چنين سيستمي شده است. اين سيستم با نام AV Shadow با نصب بر روي گوشي تلفن همراه بلک بري مي تواند به يک کنترل کننده جهاني تبديل شود. تجهيزات صوتي و تصويري متفاوتي از قبيل سيستم پخش بلو- ري و آي پادها را مي توان با استفاده از اين نرم افزار و در هر نقطه اي از جهان فعال ساخت. نمونه هاي تکميلي اين سيستم که به منظور باز و بسته کردن درهاي الکترونيکي و همچنين خاموش و روشن کردن رايانه ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت، به زودي و با قيمت هاي 40 و 30 دلار در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. شرکت توليد کننده اين سيستم کاربردي قصد دارد نمونه هاي آتي اين برنامه را منطبق با گوشي هاي آي فون طراحي و توليد کند. نمونه منطبق با گوشي بلک بري اين برنامه در حال حاضر با قيمت 100 دلار به فروش مي رسد.
منبع: کانون خانواده 229


پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : حسین       

بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Mission Cobra Strike را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Mission Cobra Strike بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

 




پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : حسین       

مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 20 رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

 



جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : حسین       

 

مندل مآلیس مندل دانشجوی ۲۴ سالهء آمریکایی در دانشگاهی متعلق به آمریکا در کاریو درس می‌خواند، او گزارش آزار و اذیت زنان به پلیس مصر را توصیه نمی‌کند.
دسامبر سال گذشته مندل در نزدیکی خانه‌اش در محله‌ای متوسط در کاریو مورد آزار قرار گرفت. پس از این حادثه او به همراه دوستانش به پلیس مراجعه کرد.
مندل می‌گوید: «پلیس با دوستان مرد من رفتاری بسیار عالی داشت در حالی‌که من باید در مقابل در ورودی به یک کارمند جزء تمام وقایع آزارم را توضیح می‌دادم.»
ی‌گوید، افسر پرونده‌اش به او پیشنهاد داده بود که نیمه شب او را در کنار رستوران مک دونالد ملاقات کند تا بیش‌تر در این‌باره صحبت کنند که او این پیشنهاد را رد کرده بود.
تادروس یکی از استادان علوم سیاسی دانشگاه آمریکایی قاهره می‌گوید: «اگر شما یک زن باشید و بخواهید چیزی را گزارش کنید، نمی‌دانید واقعا چه چیزی در ایستگاه پلیس در انتظار شماست. حتی اگر در بهترین حالت گزارش شما تنظیم شود فکر می‌کنید بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. فرآیندی بسیار کند رخ می‌دهد و اگر خیلی خوش‌شانس باشید یک قاضی برای شما انتخاب می‌شود که فاقد حساسیت جنسیتی است و شما احتیاج به مدارک بسیار محکمی‌ دارید که اغلب مساله‌ساز است.»
تنها ۷/۱ درصد از ۲۸۰۰ زنی که از آزارهای مختلف جان سالم به در برده‌اند گزارش این آزار را به مرکز حقوق زنان قاهره اطلاع می‌دهند. یک پیمایش نشان داد ۳۲ درصد زنان شاغل به طور منظم آزار جنسی را تجربه می‌کنند، ۳۲ درصد زنان زیر ۱۸ سال به طور روزانه و یا بیش‌تر و ۳۰ درصد از زنان حرکات و کلمات موهن و مستهجن را تجربه کرده‌اند. نیمی از این وقایع در خیابان و حمل و نقل عمومی گزارش می‌شود.
مشکل ناامنی خیابانی زنان در مصر در اکتبر ۲۰۰۶ به خبری بین‌المللی تبدیل شد، زیرا هزاران زن که آزار‌های مختلف را تجربه کرده بودند به خیابان‌های قاهره ریختند. این اعتراض در روز عید مسلمانان که پس از یک ماه روزه و توجه به مسایل معنوی جشن گرفته می‌شد، برگزار شد.
وائل عباس روزنامه‌نگاری که از صحنهء حملهء پلیس به تعدادی از دوستانش با دوربین موبایل عکس گرفته و آن را به روی وبلاگ خود قرار داده بود، می‌گوید: «این جامعه تحت سلطهء مردان است، بنابراین اگر یک زن مورد آزار قرار بگیرد گناه خود او دانسته می‌شود که به شکل خاصی لباس پوشیده یا در زمان بدی به خیابان آمده است.»
عباس می‌گوید: «دو دختر که سال گذشته مورد آزار قرار گرفته بودند و به پلیس گزارش داده بودند خود متهم شدند. مردم نیز زنانی که چنین گزارش‌هایی را ارایه می‌دهند، از لحاظ اخلاقی مساله‌دار می‌دانند.»
● پلیس حملهء خشونت‌آمیز خود را تکذیب کرد
مقامات دولتی به علت فشارهایی که آن‌ها را وادار می‌کرد پاسخگوی خشونت خود باشند سعی کردند از طریق مقالات و گزارش‌های خود در رسانه‌های خبری دولتی این چنین اعلام کنند که عده‌ای قصد بدنام کردن چهرهء پلیس مصر را دارند. آن‌ها به این نکته اشاره کردند که هیچ کدام از پلیس‌هایی که شاهد این تجمع بودند حمله‌ای را گزارش نکرده‌اند. مقامات مسوول به تماس‌های مکرر خبرنگاران سایت اخبار زنان نیز پاسخی ندادند.
گرچه حملهء روز عید پلیس به زنان تیتر خبرها شد اما این اولین بار نبود که چنین آزاری با این گستردگی در مصر توسط پلیس اتفاق افتاد. در طول اعتراض‌هایی که در حمایت از دموکراسی در ماه مه ‌سال ۲۰۰۵ رخ داد ماگدا عدلی که مدیر الندیم، مرکزی که مشاوره‌های روانشناسی برای قربانیان خشونت است اعلام کرد که خود شاهد آزار تعدادی از زنان فعال روزنامه‌نگار بوده است. او که خود بسیاری اوقات همراه خشونت‌دیدگان به دادگاه مراجعه می‌کند می‌گوید، بسیاری از پرونده‌ها توسط پلیس بسته می‌شود به این دلیل که متهم شناسایی و دستگیر نمی‌شود.
● تحقیق دربارهء شکنجه وابسته به سیستم
عدلی می‌گوید، زنان با یک سیستم قضایی که در آن شکنجه وجود دارد مواجهند. در سال ۱۹۹۳ گروه تحقیقی ماگدا عدلی شروع به تحقیق دربارهء شکنجه در مصر کردند که بر اساس شهادت قربانیان صورت گرفته بود و گزارش آن در سال ۱۹۹۷ تهیه شد که نشان می‌داد زنان و پناهنده‌های سودانی مورد شکنجه قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۰۴ اولین گزارش با نام «روزهای شکنجه تجربیات زنان در پایگاه‌های پلیس» چاپ شد که ۶۲ مورد آزار و خشونت جنسی علیه زنان در یک دورهء ۹ ساله را گزارش می‌داد. این زن‌ها اغلب از وابستگان مظنونان بودند که مورد شکنجه قرار می‌گرفتند تا مرد مظنون خود را معرفی کند.
یکی از این شاهدان زنی بود به نام سعیدیا که فردی از وابستگان او مظنون به قتل بود. او می‌گوید، آن‌ها مرا به همراه عده‌ای دیگر در یک اتاق سرد در یکی از ایستگاه‌های پلیس قرار دادند. سپس در حالی که چشمان ما بسته بود شروع به زدن ما کردند. عدلی می‌گوید: «به علت گفته‌های سعیدیا این افسر پلیس شناخته شد و به خاطر انگشت‌نما شدن محل کار خود را تغییر داد.»

ویستا



یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : حسین       

اخبار داغی از گوشی‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و گوشی‌های جذاب مجهز به پلی‌استیشن از همایش گوشی‌های همراه بارسلون 2011 به گوش می‌رسد. برخی از برترین این ابزارها را در این ایمیل ببینید.

 


 

 ادامه

آپتیمس (Optimus)  سه بعدی ال‌جی
پردازشگر 2هسته‌ای با یک نمایشگر 4.3 اینچی از جمله تجهیزاتی است که گوشی‌های آندروید نسخه 2.2را منحصر به فرد کرده؛ البته این گوشی 3بعدی قابلیت‌های دیگری هم دارد: این نمایشگر می‌تواند ویدیوهای 720p را بی‌نیاز به استفاده از عینک‌های سه‌بعدی نمایش دهد. همچنین می‌توان با استفاده از دوربین 5 مگاپیکسلی، فیلم 3بعدی ضبط کرد. البته مشکل این تصاویر سه بعدی، مصنوعی بودن‌شان است


ادامه مطلب ...


[تصویر: 0postman-groomed-kids-online-jailed.jpg]


یک پستچی انگلیسی که با فریب ۱۰۰۰ کودک در فیس بوک و ببو ، از آنها سوء استفاده جنسی کرده بود ، به ۸ سال زندان محکوم شد.
به گزارش بانکی ، "میشاییل ویلیام" تحت عناوین شغلی مختلف ماننده راننده تاکسی، دونده مدرسه ، بازیکن فوتبال و غیره ، ۸ اکانت جعلی در این سایت ها برای خود ایجاد کرده بوده و بدین وسیله جوانان را هدف فکر شوم خود قرار می داد.
مجرم ۲۹ ساله ، با تغییر ظاهر خود سعی داشته هویت خود را پنهان کند. وی به ظاهر در میان همسایگان انسان شاد و نیکوکار شناخته شده بود. اما در پس این چهره مثبتی که برای خود ساخته بوده است ، کودکان و نوجوانان را به روش های متعدد به اعمال خلاف اخلاق در شبکه های اجتماعی دعوت می کرده است.

استفاده از وب کم ، قرار در پارک و دعوت به منزل خود همه راه هایی است که وی برای رسیدن به اهداف شوم خود از آنها استفاده کرده است. پلیس همچنین هزاران عکس مستهجن از قربانیان را بر روی کامپیوتر شخصی وی پیدا کرده است.
یکی از قربانیان وی که دختری ۱۵ ساله است ، پس از آن که به برخی از نوشته های و عکس های غیراخلاقی وی در کامپیوتر این مرد شیطانی پی می برد با پلیس تماس می گیرد.
هر چند پلیس ۵۰۰ قربانی این اتفاق وحشتناک را مستقیما شناسایی کرده است، اما طبق شواهد و مدارک بیش از ۱۰۰۰ کودک قربانی این انسان بیمار بوده اند.
او در دادگاه علاوه بر کودک آزاری ، برای نگهداری و سعی در سوء استفاده از عکس هایی که در اختیار داشته نیز محکوم شده است.

جالب اینجاست که این فرد که نزدیک به ۱۰۰۰ دختر جوان و نوجوان را دچار مشکلات روحی کرده ، تنها به ۸ سال زندان محکوم شده است!

 

 

 



12 آذر 1389برچسب:, :: 22:10 ::  نويسنده : حسین       

دانلود 32 زنگ لایت برای موبایل 32Ringtones 4 Mobile


 

32_Light Music.jpg

زنگ موبایل در بسیاری جلسات و مجامع نشان دهنده شخصیت شماست.این مجموعه شامل 32 زنگ آرام و لایت برای موبایل است که همگی دارای کیفیت بالا و فرمت MP3 هستند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Download  دانلود   



دانلود نقشه جاوا شهر مدینه منوره


Madineh.jpg
داشتن نقشه هر شهر برای یک تازه وارد یا حتی یک شهروند ساکن بسیار مهم است.بر همین اساس نقشه جاوا شهر مدینه منوره را برای دانلود اماده کرده ایم.این نقشه بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب میباشد و دارای رزولوشن 320*240 میباشد.با نصب این نرم افزار  تمام نیاز های شما در حد یک نقشه معمولی بر آورد میشود.هم اکنون این نرم افزار (نقشه) را از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید...

Download  دانلود   



دانلود ده زنگ با کیفیت و بسیار زیبا برای موبایل -قسمت سوم

ringtones2.jpg
مجموعه ای شامل 10 زنگ موبایل برای این لحظه آماده شده است.این آهنگ ها با فرمت ام پی تری میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردا میباشند.همچنین با توجه به سلایق متنوع شما عزیزان سعی شده است تا در این مجموعه تنوع موضوعی و سبکی رعایت شود.

Download  دانلود



صفحه قبل 1 صفحه بعد