درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : حسین       

بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Mission Cobra Strike را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Mission Cobra Strike بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

 




پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : حسین       

حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

raya jadval حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

 



پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : حسین       

بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

Charlaine Harris نویسنده رمان معروف و پرطرفدار Sookie Stackhouse و True Blood از شما دعوت می کند که به عنوان بک خون آشام ویرانگر در پی یافتن زهر ها و اکسیر ها باشید . بازی Dying For Daylight بر خلاف نام و داستان به ظاهر ترسناکش مناسب برای تمام سنین می باشد در این بازی شما باید در یک صحنه بسیار شلوغ و در هم و بر هم یک سری از لوازم مورد نیاز که به صورت یک لیست قبل از شروع هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را پیدا کنید

 

Dying For Daylight بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

 



سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : حسین       

بازی جدید و فوق العاده زیبای Tekken برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Tekken را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای مختلف می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

TEKKEN Java Game بازی جدید و فوق العاده زیبای Tekken برای موبایل

 



شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : حسین       

دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 



دانلود بازی زیبای Guitar Hero Warriors of Rock برای تمام گوشیها


Gh_wor_cover.jpg
بازی بسیار زیبای Guitar Hero Warriors of Rock آخرین بازی از سری Guitar Hero میباشد. این بازی برای کنسولهای PlayStation 3, Wii, Xbox 360 وجود دارد. به تازگی ورژن موبایل آن نیز توسط کمپانی glu به بازار عرضه شده است. ژانر و موضوع این بازی موزیک میباشد. این بازی در ابعاد مختلف و مناسب برای تمام صفحه نمایش گوشیها جمع آوری شده است. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Download  دانلود



12 آذر 1389برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : حسین       

دانلود بازی نوکیا سری 60 ورژن 5 BlastBLOX

BlastBlo2x.jpg

یک بازی بسیار هیجان آور برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن پنجم است.این بازی یک بازی معتاد کننده به سبک پازل و خانه سازی است این بازی ساخته شرکت quick2play است و انتشار آن را zedo بر عهده گرفته است.گرافیک و صدای این بازی فوق العاده است که می تواند ساعتها شما را سرگرم کند.دانلود در ادامه مطلب...

Download  دانلود   



دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Gran Tursimo 5

COD boxshot.jpg

این بازی بزرگترین بازی ماشین رانی تاریخ با حجم  GB20  برای اولین بار در تاریخ سایت های دانلود ایرانی قرار گرفته است.
 
این بازی در احصار کنسول سونی PS3 است. PC داران قادر به دانلود این شاهکار تاریخ نخواهند بود.
 
بزگترین بازی ماشین سواری تاریخ

بهترین نمونه گرافیکی چند سال اخیر

به عکس های بازی خیره شوید تصور خواهید کرد که اصلا بازی در کار نیست!!! این که فیلم است !!!

سازتده : Polyphony Digital
ناشر : SCEA
تاریخ انتشار :Nov 2, 2010
سبک : Racing
پلتفرم:PS3
امتیاز از سایت های مختلف:

VideoGamer                           8/10
1 UP                                     -A
Cheat Code Central                 4.8/5
Game Informer                       9/10
PlayStation LifeStyle                10/10
Eurogamer                             9/10
IGN                                       8.5/10
Kikizo                                     8/10
Computer & Video Games UK    8/10
GamePro                                4.5/5 
تا حالا فکر کرده اید که بزرگترین سازنده بازی های ماشین رانی کدام شرکت یا کدام محصول است .به نظر بنده و بسیاری از نگارنده ها و نویسنده های بزرگ بازی در خارج و داخل سری Gran Turismo 5 
  را بهترین ،بزرگترین و محبوب ترین سری بازی های متشین رانی می دانند.در اینکه گرن توریسمو یکی از بهترین بازی های ماشین رانی تاریخ محسوب می شود که شکی وجود ندارد ولی اینکه بهترین باشد کمی جای بحث دارد که بعضی قوبل و بعضی دیگر که تعدادشان به مراتب کمتر است قبول ندارند.همه کسانی که Ps2  داشته اند Gran Turismo 4 را تجربه کرده اند و از لحظه لحظه بازی آن لذت برده اند .بعد از تقریبا 7 سال از عرضه نسخه 4 بازی نسخه 5 گرن توریسو هم برای PS3 وارد بازار شد و تکان فوق العاده به بازار داد.همه گیمر ها دیگر از تاخیر های متعدد و وعده های پی در پی سازندگان به تنگ آمده بودند که بالاخره در E3 2010 تاریخ سرمی انتشار بازی مشخص شد و تواست امتیاز 88% از اسیت GameRanking را از آن خود کند ،این نکته را هم اضافه کنم که هنوز سایت های بسیاری به بازی امتیاز نداده اند.
Gran Turismo 5 برای اولین بار در E3 2006 معرفی شد و تا سال 2008 از آن خبری نشد ، تااینکه در آوریل 2008 یامائوچی اعلام کرد 150 نفر به مدت سه سال است که بروی Gran Turismo 5 کار می کنند و بازی رو به اتمام است. بار بعدی در E3 2009 یک تریلر کوتاه از این بازی به نمایش گذاشته شد و وجود مسابقات WRC و ناسکار تایید شد. بعد از مدتی کوتاه یامائوچی در مصاحبه ای با یوروگیمر اعلام کرد ساخت Gran Turismo 5 تمام شده است و ما در هر زمانی بخواهیم ، می توانیم بازی را منتشر کنیم.بار دیگر یامائوچی در TGS 2009 گفت 65 درصد بازی تکمیل شده است و ما در حال کار بروی آن هستیم !
با این حال بازی تاکنون تاخیر خورده .یامائوچی بعد ها اعلام کرد هزینه ی ساخت Gran Turismo 5 تاکنون 60 میلیون دلار (تقریبا 50 برابر هزینه ی ساخت Gran Turismo در سال 1997 ) بوده است ! !
Gran Turismo 5 با داشتن لیسانس مسابقات World Rally Championship,Nascar,Indy Racing,Super GT کامل ترین ریسینگ ساخته شده خواهد بود.در این بازی بیش از 1000 خودرو و 70 جاده ی مختلف در 20 کشور دنیا وجود خواهد داشت.دموی قابل بازی و عمومی Gran Turismo 5 در 17 دسامبر 2009 بر روی شبکه ی PSN قرار گرفت که این دمو دارای دو خودرو NISSAN 370Z و TUNED NISSAN 370Z بود و در Indianapolis صورت می گرفت .دموی Gran Turismo 5 با حجم 219 مگابایت تنها حالت Time Trial قابل بازی بود از این رو اطهار نظر در رابطه با بازی از روی دموی کار دشواریست.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بینظیر بازی به ادامه مطلب بریود.
توجه:لینک های دانلود تا 1 ماه از همین تاریخ بر روی سرور خواهد بود.



بازی جذاب و زیبای Pirate Ship Battles
 

Pirate Ship Battles.jpg

بازی زیبا و جذاب Pirate Ship Battles یک از زیبا ترین بازی های دو بعدی و معتاد کننده میباشد.این بازی برای پلتفرم جاوا و برای همه رزولوشن ها هست.بازی از گرافیک فانتزی و مطلوبی برخوردار است که حجم مناسب بازی آن را به یک بازی فوق العاده تبدیل کرده است.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Download  دانلود   



دانلود بازی فرار از زندان Prison Break برای تمام گوشیها

prison-break.jpg

بازی زیبای موبایل فرار از زندان مخصوص تمام گوشیها، در این بازی که بر اساس یکی از مشهور ترین مجموعه های تلوزیونی دنیا ساخته شده، فصل اول این سریال به همراه تمام قهرمانان و داستان هایشان ارائه شده است، برای دانلود این بازی برای 9 رزولیشن مختلف و متناسب برای تمام گوشیها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Download  دانلود   



3DRacing.jpg
یک بازی سه بعدی کم حجم این بار برای پلتفرم های جاوا.بازی در رزولوشن 320*240 میباشد و دارای حجم بسیار کمی میباشد.گرافیک نسبتا مطلوب از ویژگی های این بازی است.بازی بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب است.
دانلود در ادامه مطلب...

Download  دانلود   



دانلود نسخه سه بعدی بازی BrickBreakerRevolution جاوا

3DBrickBreakerRevolution-.jpg

همان طور که قبلا گفته شد از بازی های جاوا انتظار نمیرود که گرافیک بالا و گیم پلی مناسب داشته باشند.اما امروزه بازی های جاوا نسبت به گذشته بهبود یافته اند.یکی از این بازی های جالب BrickBreakerRevolution میباشد .بازی به صورت سه بعدی میباشد .

Download  دانلود   



 

stardefender4main_resize.jpg

نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
دانلود ،مشاهده ویژگی ها و سیستم بازی در ادامه مطلب....

Download  دانلود   



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد