درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : حسین       

تقویم دیجیتالی سال ۱۳۹۰

تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۰ خورشیدی را برای شما کاربران سایت دانلودها در انداره ها و کیفیت های بالا به عنوان تصاویر پس زمینه یا والپیپر ویندوز با فرمت JPG و رزولویشن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ آماده دانلود نموده ایم. برای هر ماه دو والپیپر طراحی شده است که شما بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده کنید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. امیدواریم این مجموعه که توسط یکی از کاربران سایت به نام ایلیاد موسوی طراحی شده است مورد پسند و توجه شما عزیزان قرار گیرد. تیم دانلودها پیشاپیش سال جدید را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

Taghvim 90 تقویم دیجیتالی سال 1390

 




سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : حسین       

دانلود سری کامل کتاب های آموزش زبان New Headway

New Headway نام مجموعه ای بی نظیر برای آموزش و فراگیری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه ارزشمند که در سال ۲۰۰۰ در دانشگاه آکسفورد تولید و انتشار پیدا کرد ، همواره مورد توجه اکثر موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده می شود. این مجموعه آموزشی شامل کتاب دانش آموز ، کتاب تست ، کتاب کار ، کتاب راهنمای معلم و فایل صوتی مربوط به تلفظ متون کتاب می باشد. این مجموعه بی نظیر در ۶ سطح از مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود که به نام های Beginner , Elementary , Pre-Intermediate , Intermediate , Upper-Intermediate , Advanced می باشد. همچنین در این مجموعه ، کتابی بسیار کاربردی از مجموعه افعال Phrasal Verbs برای شما آمده شده است که در زبان انگلیسی کاربرد بسیار زیادی را دارا می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

New Headway Collection (All Levels) دانلود سری کامل کتاب های آموزش زبان New Headway

 




دانلود مجله الكترونيكي هك و امنيت گروه آشيانه شماره 1

 


Ashiyane_Magazine_01_[www.MihanDownload.com].jpg

عناوین مجله الكترونيكي هك و امنيت گروه آشيانه شماره 1:
- حضور آشيانه در الكامپ 89
- همه چيز درباره كرم Stuxnetا
- Encrypt كردن Shell اسكريپت ها
- Rootkit چيست؟
- نفوذ از طريق Spoofing
- روش هايي براي محافظت از شبكه ها
- مقدمه اي بر ديوار آتش (Firewall)
- آشنايي با Hash
- حملات XFS
- و...

Download  دانلود   



صفحه قبل 1 صفحه بعد