درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : حسین       
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 6:3 ::  نويسنده : حسین       
دو شنبه 8 فروردين 1390برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : حسین       

ندیده‌های ایران من

تو كه نمی‌خواهی همه عمرت را به چشم دواندن روی یكی از صفحه‌های كتاب جهان تلف كنی و صفحه‌های دیگر را ورق نزده بگذاری؟یا ماجراجویی باشی كه مهم‌ترین رویارویی‌اش با حوادث در فاصله میان آشپزخانه تا كاناپه راحتی‌اش مقابل تلویزیون رخ داده است؟ یا لب تاقچه‌ات را از بناهای تاریخی حك شده بركارت پستال‌هایی پر كنی كه هرگز حتی یكی‌شان را از نزدیك ندیده‌ای؟ پس فقط چند روز دلت را برای سپردنش به دوردست‌هایی كه به دیدن می‌ارزند به خودت قرض بده، چمدانت را بردار و بگذار سفر تو را ببرد. بگذار جاده‌ها تو را از روزمرگی بدزدند. بگذار روزگار بفهمد تو هنوز سركش و رام نشدنی هستی و قوانین سخت و تكراری شهر انسان ــ ساخت نتوانسته‌اند پیوندت را با هستی بگسلند و آن وقت اگر خیال كردی راهنمایی می‌خواهی كه با آن متفاوت سفر كنی یا احتمال دارد در سفر به هر استان نقاطی مهجور اما دیدنی را از قلم بیندازی، گفتگوی ما را با دكتر ناصر كرمی، اقلیم شناس و ایرانگرد در این زمینه بخوان. او پژوهشگری است كه روزهای زیادی از عمرش را صرف سفر به نقاط مختلف كشورمان كرده است تا آنجا كه امروز بخشی از تجربیات مكتوبش در این زمینه، در قالب كتاب راه‌یاب ایران، همسفری قابل اعتماد برای گردشگران شده است.
قصد ندارم این گفتگو را با پرسیدن صرف از قدمت بناهای باستانی و جنس سازه‌های كهن و وسعت دشت‌ها و عمق دریاچه‌ها، پرخمیازه كنم. به همین علت از شما دعوت كنم از آن دست جاذبه‌های گردشگری تعریف كنید كه ما ممكن است علی‌رغم سفر به استان‌های گوناگون ندیده باشیم شان.
نام بردن از همه ندیده‌های كشورمان در قالب یك گفتگو ممكن نیست. ایران حدود یك میلیون اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده، بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری با قابلیت تبدیل شدن به قطب‌های ملی و بین‌المللی گردشگری، 5 هزار جاذبه طبیعی و 3 هزار آیین ملی و مذهبی دارد. پس چطور ممكن است در گفتگویی چند صد كلمه‌ای بتوانیم از همه آنها یا حتی درصد محدودی شان حرف بزنیم؟
به همین خاطر فكر می‌كنم باید فقط به ذكر شماری اندك از نام‌ها و نشان‌ها كه می‌شود دراین بهاریه،بهتر دیدن‌شان را پیشنهاد كرد، بسنده كنم اما باز هم تاكید می‌كنم كه هر چه بگویم حق مطلب ادا نمی‌شود. انگار كه بخواهی زیبایی تكه‌ای كاشی آبی را كف جوی آب با عظمت اصفهان بسنجی.
 

ادامه



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : حسین       

زندگي يك گربه در شيشه مربا

يكي از سايت‌هاي روسيه اعلام كرد كه بچه گربه‌اي علاقه خاصي به بودن در شيشه مربا و مكان‌هاي تنگ و باريك دارد.
«يوري كوروتان» صاحب اين بچه گربه در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي روسيه گفت: «سيوشا» بچه گربه نژاد هيماليايي است كه علاقه خاصي به نقاط خاص و ويژه‌ منزل دارد.

 
صاحب اين گربه در ادامه به روزنامه‌ ديلي ميل خاطر نشان كرد: مساله جالب اينجاست كه اين بچه گربه به راحتي داخل شيشه مربا يا خمره مي‌رود و به همان آساني هم خارج مي‌شود. او حتي درون ماشين لباسشويي هم مي‌رود.
به گزارش ايسنا، صاحب «سيوشا» در اين باره عنوان كرد: يك روز صدايي از آشپزخانه شنيدم و به سرعت به سمت محل صدا رفتم. چيزي كه ديدم اصلا باور كردني نبود. او داخل شيشه مربا رفته بود. از او تصاويري تهيه كرده و در اينترنت منتشر كردم.



چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 22:29 ::  نويسنده : حسین       

تصویر لبخند بچه قورباغه در مقابل دوربین
بچه قورباغه ها به طور طبیعی در آبگیرهای کوچک زندگی می کنند و شبیه به لکه های سیاه رنگ کوچکتر از یک بند انگشت دیده می شوند.
 
 
 
مهر: یک زیست شناس انگلیسی در آزمایشگاه خانگی خود با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی از بچه قورباغه ای که در مقابل دوربین لبخند می زد عکس گرفت.

 "دیوید اسپیرز" در آزمایشگاه خانگی خود در "سامرست" با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی پرقدرت از یک بچه قورباغه عکس گرفت. نکته جالب اینجاست که این بچه قورباغه 14 روزه در مقابل دوربین این میکروسکوپ لبخند زده است!

بچه قورباغه ها به طور طبیعی در آبگیرهای کوچک زندگی می کنند و شبیه به لکه های سیاه رنگ کوچکتر از یک بند انگشت دیده می شوند.

دیوید اسپیرز 65 ساله، زیست شناس بازنشسته این قورباغه را از باغ خانه خود پیدا کرد و با استفاده از میکروسکوپ الکترونی 90 هزار پوندی از آن عکس گرفت.

براساس گزارش دیلی میل، بچه قورباغه ای که در این عکس لبخند زده است با چشم غیر مسلح یک سانتیمتر دیده می شود.


 

لبخند لطفاً!


این بچه قورباغه با چشم غیرمسلح به این شکل دیده می شود


زیست شناس انگلیسی در کنار میکروسکوپ الکترونی که این عکس را گرفته است

 
گردآوری:سیمرغ
منبع:mehrnews.com



چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : حسین       
جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : حسین       

مجله نشنال جغرافی تصاویر دیدنی از کمیاب ترین پرندگان دنیا را که برنده اولین رقابت عکاسی "پرندگان کمیاب دنیا" شده اند منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره رقابت عکاسی "پرندگان کمیاب دنیا" برگزار و برندگان آن اعلام شدند. در این راستا مجله نشنال جغرافی تصاویر برندگان این رقابت را منتشر کرد.

این رقابت را اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در سه مقوله پرندگان "در معرض خطر انقراض یا کمبود اطلاعات"، پرندگان "با خطر زیاد انقراض یا منقرض شده در طبیعت" و "گونه های مهاجر با خطر بالای انقراض" برگزار کرد.

در این رقابت عکسها 90 درصد از 566 گونه از نادرترین پرندگان را به تصویر می کشند. 

هیئت داوران این رقابت از پنج کارشناس تشکیل شده است که تصاویر ارسالی را برپایه کیفیت، کمیابی سوژه و مباحث زیبایی شناسی مورد بررسی قرار می دهند. عکسهای برنده در سال 2012 در قالب یک کتاب منتشر می شوند.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : حسین       

عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : حسین       
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : حسین       

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ 

بقیه عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : حسین       

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ 

بقیه عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : حسین       

عکسها در ادامه ( خیلی قشنگن )



ادامه مطلب ...


جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : حسین       
شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : حسین       

عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


23 دی 1389برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : حسین       

عکسهای دیدنی از یک ...

 در ادامه



ادامه مطلب ...


5 دی 1389برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : حسین       
5 دی 1389برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : حسین       

با نزديك شدن به پايان سال ميلادي ۲۰۱۰، مجله نشنال جيوگرافيك فهرستي از عجيب‌ترين گونه‌هاي جانوري كشف شده در اين سال را به انتخاب اديتورهاي خود منتشر كرده است.

در اين فهرست از پستانداران پرنده گرفته تا ماهي درخت‌زي و ميمون دماغ‌بريده ديده مي‌شود.

ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


4 آذر 1389برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : حسین       

بقیه در ادامه



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد